Jan Herman Jan Herman
3846
BLOG

Sitwa sitw

Jan Herman Jan Herman Polityka Obserwuj notkę 72

Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską. Nie jestem członkiem ani sympatykiem PiS. Polską rządzi sitwa sitw. Premierem Rządu RP jest Donald Tusk. Donald Tusk jest przewodniczącym Platformy Obywatelskiej. Wiem, że słowo „sitwa” jest obraźliwe. Mam pewność, że słowo „sitwa” jest właściwe jako osnowa opisu ustroju-systemu zawiadującego Polską.

Jestem trzeźwy. I wściekły. Jest nas coraz więcej…


Jan Herman
O mnie Jan Herman

...jaki jestem - nie powiem, ale poczytaj blog... Więcej o mnie znajdziesz w książce Wł. Pawluczuka "Judasz" (autor mnie nie zna, ale trafił w sedno). O czym jest ta książka? O zmaganiu się człowieka z własnym losem, wiecznością, z Panem Bogiem. O miłości, zdradzie, rozpaczy i ukojeniu. Saszka, prosty chłopak z białoruskiej wioski, po rewolucyjnej zawierusze, podczas której doświadczył wszystkiego, wraca w rodzinne strony i próbuje żyć tak jak inni. Ale kiedy spotyka samozwańczego proroka Ilię, staje się jego najwierniejszym uczniem i apostołem... Opowieść o ludzkich głodach - seksualnym i religijnym - o związkach erotyki i polityki, o tłumionej naszej prawdziwej naturze, o nieortodoksyjnej, gnostyckiej i prawosławnej religijności, tajemnicy i manipulacji wreszcie.................................................... UWAGA: ktokolwiek oczekuje, że będę pisał koniecznie o sprawach, które są "na tapecie" i konkurował na tym polu ze znawcami wszystkiego - ten zabłądził. Piszę bowiem dużo, ale o tym najczęściej, co pod skorupą się dzieje, a widać będzie za czas jakiś.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka